Bestellen

Bestelling plaatsen

Gardengallery.nl doet er alles aan om het bestelproces zo overzichtelijk mogelijk te maken. Hieronder het bestelproces stap voor stap. Het proces bestaat uit twee stappen: de winkelwagen en het afrekenen. Mocht u vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice.

De winkelwagen

Stap 1. Artikel in winkelwagen plaatsen
Als u het gewenste artikel gevonden heeft klikt u op de oranje 'in winkelwagen' knop om dit artikel naar uw winkelwagen te verplaatsen. Om naar uw winkelwagen te gaan klikt u op de knop 'naar kassa en afreken'. Bent u nog op zoek naar andere producten? Dan kunt u klikken op de knop 'verder winkelen', en dan kunt u later op het winkelwagen teken klikken. 

 Klik nogmaals op 'Naar kassa en afrekenen' of 'Verder winkelen'.

Stap 2: Uw winkelwagen
Nadat u heeft geklikt op het winkelwagen dan komt u nu terecht in een overzicht van uw winkelwagen. U heeft hier de volgende mogelijkheden:

1. Overzicht van de artikelen in uw winkelwagen
2. De mogelijkheid om uw winkelwagen leeg te maken, bij te werken of verder te winkelen
3. Het totaal bedrag van uw bestelling
4. Het afrekenen van uw bestelling

Het afrekenen

Stap 1: Adresgegevens

Als u tevreden bent over uw bestelling en op 'doorgaan naar kassa' heeft geklikt kunt u uw adresgegevens invullen. Hier kunt u als eerste uw adresgegevens invullen:

  • Als u bij een eerdere bestelling een account heeft aangemaakt dan kunt u hier inloggen door bovenaan de pagina op log in te klikken.
  • Als u geen account bij Tuinmeubelland heeft dan valt u uw adresgegevens in. Wel heeft u de mogelijkheid om eena ccount aan te maken door het hokje 'maak een account aan voor uw volgende bezoek' aan te vinken. U moet nu ook een wachtwoord invullen. Het aanmaken van een account is niet verplicht.

WIlt u de bestelling op een ander adres dan uw factuur adres laten leveren?

Het is ook mogelijk om uw bestelling op een ander adres te laten leveren dan uw factuuradres. Vink hiervoor het hokje voor 'verzenden naar het hetzelfde adres' uit. Er verschijnt nu een nieuw adresveld waar u het gewenste afleveradres in kunt vullen.  

Stap 2. Vezending
Naast uw adresgegevens ziet u informatie over het verzenden van uw bestelling. Hier ziet u of er voor uw bestelling verzendkosten in rekening worden gebracht. Meer informatie kunt u vinden op onze verzendkosten pagina.

Bij betaling kunt u de gewenste betaalwijze kiezen.

Stap 3. De betalingswijze kiezen
Na het kiezen van uw verzending kunt u de gewenste betaalwijze aanvinken. Hierbij kunt u kiezen uit de volgende betaalmethodes:

  • iDeal
  • Mastercard
  • Visa
  • Betalen bij ontvangst
  • PayPal
  • Mistercash
  • GiroPay
  • Sofort e-banking
  • Afterpay

Stap 4. De bezorgdatum kiezen
Bij voorkeur leverdatum kunt u de gewenste leverdatum aangeven.

  • GEPLANDE BEZORGDAG - In de meeste gevallen kunt u in het afrekenscherm een bezorgdag kiezen voor de levering van uw order. U kunt er, zonder tegenbericht, vanuit gaan dat uw order op die dag geleverd wordt. Bij de levering van grote producten geldt: Op de avond voor levering ontvangt u een bevestigings e-mail van onze transporteur. Het is daarom van belang om bij uw bestelling een correct e-mailadres en een correct mobiel nummer te vermelden.
  • VANDAAG VOOR 12:00 UUR BESTELD, IS MORGEN IN HUIS - Tuinmeubelland streeft ernaar om alle producten voldoende op voorraad te houden om een levering de volgende dag te kunnen garanderen. Op de website wordt per product aangegeven of het product direct leverbaar is of dat het product binnenkort weer wordt verwacht. Mocht u meerdere producten bestellen en heeft één van de producten een langere levertijd, dan wordt de langste levertijd aangehouden. 

  • LEVERTIJD IN OVERLEG - Stel dat er 'levertijd in overleg' bij één van de producten staat, dan wordt er zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen voor het maken van een bezorgafspraak.
     
  • EXTRA BEZORGDAG - Woont u op de Waddeneilanden, in Zeeuws Vlaanderen, België of Duitsland? Dan kan het voorkomen dat er een extra bezorgdag gerekend wordt. Wij benaderen u voor een nieuwe afspraak wanneer er niet op de door u gekozen datum uitgeleverd kan worden.

Stap 5. Bestelling afronden
Als u uw bestelling hebt gecontroleerd en de algemene voorwaarden heeft geaccepteerd dan kunt u op ‘afrekenen’ klikken. U gaat nu naar de beveiligde betaalomgeving van uw opgegeven betaaloptie.

Heeft u een waardebon en wilt u deze graag inwisselen? Dan kunt het hokje ‘ik heb een waardebon' invullen en uw waardebon code hier invullen. 

Na het plaatsen van uw bestelling krijgt u van ons een bevestiging e-mail met daarin uw ordernummer. Kleine bestellingen worden verstuurd met DPD.  Bij de levering van grote producten (zoals loungesets) geldt: Op de avond voor de levering ontvang je een bevestiging e-mail van onze transporteur. Het is daarom van belang om bij uw bestelling een correct e-mailadres en een correct mobiel nummer te vermelden.

Meer informatie over het verzenden van bestellingen kunt u vinden op onze tarieven en levertijden pagina.

Bestelling wijzigen

Wilt u nadat u een bestelling hebt geplaatst bij Gardengallery.nl toch iets wijzigen? Neem dan z.s.m. telefonisch contact op om uw wijziging door te geven.

Bestelling annuleren

Wilt u onverhoopt uw bestelling annuleren? Neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact op met de klantenservice om uw bestelling te annuleren.

Problemen bij bestelling

Wij hebben ons best gedaan het bestelproces van Garden Gallery zo eenvoudig mogelijk op te bouwen. Maar lukt het om welke reden dan ook niet uw bestelling online te plaatsen, neem dan alstublieft telefonisch contact met ons op. Dan helpen wij u graag telefonisch verder. Bovendien leren wij graag van eventuele foutmeldingen.